FAQs
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, w razie jakichkolwiek wątpliwości możesz się z nami skontaktować. Doradzimy.
Działamy na terenie Chełmna od kwietnia 2007 r. i od tego czasu zdobywamy to coraz większą rzeszę zadowolonych klientów.
Czas trwania okresu gwarancji każdego towaru, można sprawdzić przed zakupem. Jeśli na dowodzie zakupu nie jest zaznaczone inaczej to okres gwarancji dla klienta indywidualnego (nie dotyczy firm robiących zakupy na fakturę vat) gwarancja wynosi 24m-ce. Krótszy czas gwarancji posiadają tylko części lub sprzęty używane (np. komputery po leasingowe) lub części serwisowe (klawiatury do notebooków , taśmy , zawiasy itp.) oraz baterie (również te do notebooków). Sposób obsługi gwarancyjnej uzależniony jest od tego, czy dany towar posiada gwarancje producenta (wszystkie notebooki , monitory, gotowe komputery PC itp.), czy też gwarancje firmy Bitland ( np. komputery składane przez nasz serwis). W pierwszym przypadku, należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem producenta, którego dane widocznej są na karcie gwarancyjnej. W drugim przypadku należy skontaktować się z serwisem Bitland. Oczywiście wychodząc Państwa oczekiwaniom na przeciw przy gwarancjach producenta można bezpłatnie procedurę gwarancji również pozostawić w naszej gestii.
Sklep Bitland może pochwalić się natychmiastową dostępnością wielu produktów i sprzętów ale oczywiście nie wszystkich. Jesteśmy partnerem pięciu największych w Polsce hurtowni IT i istnieje również możliwość zamówienia za naszym pośrednictwem sprzętu z ich stock-ów magazynowych najczęściej na następny dzień roboczy.
Staramy się by nasza oferta była zawsze możliwie najtańsza, dlatego nie zawsze jesteśmy z stanie zaoferować jeszcze lepszą ofertę. Jednak każda większa transakcja jest rozpatrywana indywidualnie, zależy od zamawianego towaru i od jego ilości.
Na miejscu u nas w sklepie oczywiście akceptujemy płatności gotówkowe, kartą płatniczą, Blik-iem jak również w przypadku klientów biznesowych i instytucjonalnych płatności z przesuniętym terminem płatności.
W naszym serwisie naprawiamy komputery stacjonarne, notebooki, sprzęt peryferyjny- drukarki , klawiatury, routery.
Tak, jak najbardziej. Wystawiamy faktury VAT zarówno dla firm jak i osób fizycznych.
Tak. Udzielamy gwarancji na wykonaną naprawę/usługę. Standardowo jest to okres 6 miesięcy, choć jest to zależne od konkretnej naprawy/usługi. Wyjątkiem jest naprawa po zalaniu notebooka. Tutaj okres gwarancji przyznajemy na krótszy okres.
Diagnoza w naszym serwisie jest bezpłatna jeśli klient zdecyduje się na serwis/naprawę. W przypadku rezygnacji z serwisu/naprawy pobieramy opłatę za diagnozę. Koszt tej usługi wynosi 50,00 zł brutto dla urządzeń typu komputer stacjonarny PC lub notebook.
Wykonanie diagnozy trwa zazwyczaj 1-3 dni robocze. Długość wykonania tej usługi głównie zależy od ilości sprzętu do naprawy, który w danym momencie znajduje się w naszym serwisie komputerowym. Wpływ na to ma także kolejność zgłoszeń oraz dostępność czasami nietypowych podzespołów.
Każdą naprawę traktujemy indywidualnie. Na początku musimy dokonać diagnozy usterki. Dopiero wtedy informujemy klienta o całkowitym koszcie naprawy i to klient decyduje czy dokonujemy naprawy czy nie. Jedynie naprawy drobne do 100zł wykonujemy bez potwierdzenia ze strony klienta.
Czas naprawy zależy od paru czynników, takich jak np. kolejność zgłoszeń, ilość zgłoszeń, od
powstałej usterki, która wymaga naprawy oraz od dostępności części zamiennych.
Standardowo czas wykonania naprawy wynosi 7 dni roboczych. Okres ten może ulec skróceniu lub
wydłużeniu.
Jeśli sprzętu nie da się naprawić, to o tym fakcie informujemy, a sprzęt oddajemy właścicielowi. Wtedy pobieramy jedynie opłata za diagnozę, jeśli taka miała miejsce.
Tak. Zajmujemy się również montażem nowych komputerów. Składamy zestawy do różnych zastosowań oraz dostosowujemy je do wymagań i potrzeb klienta. Zajmujemy się budową i montażem komputerów stacjonarnych praktycznie do każdych zastosowań. Począwszy od komputerów dla użytkowników domowych, graczy, grafików, webmasterów, programistów, architektów a także urządzenia typu serwer.
Tak, jak najbardziej możemy poskładać komputer z podzespołów zakupionych poza naszym serwisem. Koszt montażu jednostki oraz testy wynoszą 150,00 zł brutto. Instalacja systemu operacyjnego, sterowników, oprogramowania antywirusowego, oprogramowania użytkownika i kopii zapasowej systemu liczymy według cennika usług dodatkowych.
Nie. Klient powinien zabezpieczyć swoje ważne dane i pliki we własnym zakresie. Można też poinformować serwis, aby zrobił to za klienta. Usługa zabezpieczenia danych jest darmowa.
Tak, istnieje taka możliwość. Jednak klient musi o tym fakcie poinformować serwis, aby wykonał taką usługę.